giovedì 9 febbraio 2012

Pure ad Agropoli fa freddo

IL FREDDO DI FEBBRAIO 2012



Tengo cchiù ‘e sittant’anne

e nunn’aggio visto maje

‘na ggelata accussì forte

ca’ si arapa a porta ‘e case.

trase ‘a neva ‘ngoppa ‘e vase.



Fa ‘nu freddo ca’ se more,

e pure si nun chiove ‘a fora,

tengo l’osse cungelate

e già penzo ca’ chesta notta

sarà veramente ‘na mala nuttata.



Pure ‘a rentiera s’è gelata

e nun pozzo manco mangià,

tutt’à vocca s’è fermata

e se rifiuta ‘e fa’ trasì,

pure ‘nu poco e marmellata.



Telefono subbito o miereco ‘e famiglia,

e me risponne ca è meglio ca’ me piglio

nu’ bicchiere ‘e vino tuosto,

ca’ cumme accummenza a effetto fa,

‘a rentiera s’arrepiglia a funziunà.



Ammiezz’à tutta sta’ confusione

m’aggio sculato tutt’ò fiascone,

‘a rentiera s’è aggià sbluccata,

ma ‘o cervello e ggià annebbiato,

e nun me rice re mangià.



Riesca a truvà ‘a camera ra’ lietto,

pecchè a porta steva aperta,

me vaco a ‘nfilà sott’è ccuperte

e quanno arriva la conzorte,

sente chiaro ca’ stongo a russà.



‘A matina aroppa, songo ‘e ddiece,

me vene voglie re scetà.

Guardo a fora, veco a neve,

tutta janca ca scenne ro’ cielo,

ma io sott’è ccuperte me ne torno arravuglià!!!





Catello Nastro



TRADUZIONE A SENSO

Ho superato oramai i settanta anni, ma non ho mai sentito un freddo così forte. Anche la dentiera si è congelata e non riesco nemmeno a mangiare. Telefono al mio medico che mi consiglia di scongelarla con un bel bicchiere di vino. Mi scolo tutto il fiasco: la dentiera si sblocca, ma si blocca il cervello. Riesco a trovare la camera da letto, mi infilo sotto le coperte e dopo un poco incomincio a russare.. Il mattino seguente mi alzo alle dieci, vedo il freddo fuori e me ne torno a dormire…







Nessun commento:

Posta un commento